abril 2014

Un espectacle de Circ de la Cia. CAPICUA inaugurarà la Mostra d’igualada’14 el 24 d’abril

Aquest dijous 24 d’abril ’14 s’inicien els actes de la Mostra d’Igualada 2014  i la Cia. Capicua serà l’encarregada de fer l’espectacle inaugural: ENTREDOS, que podreu veure al Teatre Municipal de l’Ateneu a les 20:00h.

*Espectacle gratuït però amb aforament limitat, és imprescindible disposar d’entrada. Es pot recollir l’entrada gratuïta prèviament a les taquilles de La Mostra durant els dies i horaris d’obertura.

CAPICUA

CIA CAPICUA

ENTREDOS

SINOPSIS:
Suena el despertador, me levanto de la cama y como cada dia me preparo un cafe. De repente, en mi mano, en lugar de una taza aparece un zapato. Con el zapato en la mano busco una respuesta y encuentro una mujer…
Estoy soñando o estoy despierto? Si esto es un sueño, por favor no me despierten. Que pasa cuando los personajes de un sueño sueñan y se encuentran? Que es imaginario y que es real?

Entredos te adentra en un mundo mágico y absurdo, poético y cómico, donde no sabràs si estas despierto o soñando.

VÍDEO:

WEB CIA.CAPICUA

ENLLAÇ A LA MOSTRA

Deixa un comentari aquí:

